Att umgås manligt!

Idag ska ett gäng vuxna pojkar umgås på ett manligt sätt! Det ska nämligen spelas innebandyturnering och glöden i ögonen kommer vara samma som i en pojke på julafton! Är män alltid vuxna? No way! Men kul kommer vi garanterat att ha. De som ska vara med och lira är delar av de spelare som varit med i HSK/Elless under säsongen. När vi har lirat/lekt av oss lite, som alla pojkar måste göra ibland!  Det sägs ju att det som skiljer stora pojkar från små är priset på leksaken och det tror jag helt och fullt på. Men tjejej är inte bättre de, tror jag iaf, de måste oxå få träffas och fnittra lite ibland!
Som sagt när spelet är klart ska vi vidare hem till Kalle, en av mina lagkamrater och dagensspelpartnes och ha en trevlig kväll med förhoppnin gsvis många skratt och glada historier.

Nu ska det laddas med en rejäl frukost och sen ut på en promenad, ok ska till  alternativa apoteket för vuxna och till bankomaten för att hämte cash, men ändå. Sen blir jag upphämtad av Kalle, det är uppsakttat tack!

Ibland funderar man på vad man tar sig till när andan faller på! Nån mer som tänkt så nån gång?
Ha det där ute i stugorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0