Det är något visst med våren!

På våren blir alla människor gladare tor jag!
På våren blir alla tjejer lite snyggare och alla människor lite flirtigare, det tisslas och tasslas både här och där. De flesta går runt och ser lite nykära ut även om folk inte är det. Det är helt ok att sitta på ett utefik med nån heting och bara vara. Det verkar som om alla söker kärlek lite extra på våren!

Nu kommer frågan: Varför är det så här?

Jag är nog kanske lika dan men her inte en susning om varför!
Men flirta är trevligt och jag är nog ganksa flirtig som person men vad hjälper det.......Måste ju ha någon och flirta med oxå, det är ju bara det somm är kruxet lixom. 

Samtalade med en kopis som är singel han med det var lite kul fakstiskt.
kompis (K): Fan, precis alla vekar upptagna i den här stan, var är alla singelbrudar?
Jag (j): Det finns massor av singlar i den här stan jue!
K: Kanske möjligt men ingen vill ju ha mig verkjar det som!
J: Skärp dig nu!  Du fick ju värsta blicken av bruden på rådhusets uteservering just ju!
K:MMM men det beror nog på att jag dumpade hennes polare för nån helg sen!'
J: Se där då är det ju nån som är intresserad jue!
K: Ja ok så men synd att alla som är äldre än 19 år är feta och alla sokm är yngre är korkade

Säger man så om tjejer så passar man nog bäst som singel!!!!
Vansinnigt korkad åsikt om jag får yttra mig! Men lite kul när han knäppte ur sig det högt så ett tjejgäng på ca 10 tjejer i 20-års åldern glodde och fnyste högt att han måste ju fan vara dum i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Pff, nu försöker du ba vara en gentleman, det ligger nåt i vad din polare säger, haha!

2009-04-26 @ 14:20:05
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ne Pontus! Jag tycker att det finns massor med fina damer som är äldre än 19 och många som är yngre som är smarta!

2009-04-26 @ 20:50:21
URL: http://andreasviktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0