En annan dag!

Match mot Hova på hemmaplan i Guntorp och torsk med 4-3. Var jag snäll, glad och trevlig efter det? Nepp icke tyvärr! Sorry Harry, Lisa och Malin men hade lite svårt i min brottningmatch mot min vinnarskalle 2 minuter efter slutsignalen. Men det var inte meningen att det skulle gå ut lite över er!

Efter att ha suttit och funderat i omklädnigsrummet och låtit ilskan och besvikelsen runnit av samt  fått det obligatoriska förhöret om helgen innehållande en sisådär tiotusen frågor från lagkamrater/kompisar som tror att de vet allt om vad jag gjort och inte gjort under helgen. Sen avslutade de med kommentaren:Vi tror dig inte men om du talar sanning så hade du fått IG om det varit ett prov i skolan! Tack för att ni är så snälla mot mig jämt å vänta bara jag ska nog få chans att hugga igen nån gång! Vänta bara!

På vägen hem kännde jag att jag var värd en pizza från världens bästa pizzeria Milano Lyrestad.
Kvällen har och ska ägnas åt att ta hand om tvättbärget som bildas om man tvättar för sällan samt av att städa! inget av det är särskilt kul men är ting som bara måste göras vare sig jag vill eller inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du att du skulle vinna mot Hova? Går ju inte fattar du väl... ;)

2009-04-13 @ 21:55:41
Postat av: Anonym

Det är klart att jag var fast beslutsam om att vinna! Har man inte den inställningen så ska man inte spela!

2009-04-13 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0