En totalt crazy onsdag+ lite seg torsdag

Gårdagen var helt crazy!
Först en monster långfika på rådhuset i Skövde innan det blev shoppingrunda(Willys och bolaget) Innan det bar av hem till pontus för att laga tacos. Där var det Zacke, Pontus, Eric och Karro som var med på ett hörn. Det samtaldes och hades det trevligt. Efter lite tacos där bar det av hem till Eric, en förflyttning på dryg 50 meter men iaf för att spela tv spel. När ett par hårda duster utspelats sig där så begav sig killgänget utt i Skövde natten och Karro hem till sängen för att nanna kudden. Natten blev crazy med ett gäng polare som var kanoners och en sj som var nykter för att fosrla hem sig själv och syster mitt inatten.
Min kropp och knopp hatade mig själv när klockan ringde 7 i morse och jag skulle till skolan för att sitta där och lyssan fram till klockan 5 innan det stressades iväg till fotbollsträning.
Dagen lilla skräll bestod i att jag får starta matchen på söndag. Det var oväntat men kul och jäklar att jag ska kämpa tills jag stupar för att erövra pöäng till det blåa hemma laget i seriepremiären av divisoin sex mariestad!
Nu blir det till att vila en stund( läs sova) för att orka med en morgon dag pigg och glad.
Natti Natti


Kommentarer
Postat av: therese

ja tack så mkt!

svar nej, det var jag inte!

2009-04-24 @ 11:49:43
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0