Hur kul är det egentligen att fylla år?

Det beror lite på hur man ser på saken!
Å ena sidan är det kul att träffa släkten och få en massa bra saker utan att behöva betala ett enda litet ruttet öre för det!
Å andra sidan så kommer man närmare pensionen och inser verkligen att man blir äldra även fast det inte märks ett skvatt!

Men när jag var liten däremot så var det andra bullar! Då var födelsedagen och julafton årets två största höjdpunkter alla kategorier! Jag tyckte de dagarna var skitkul! Men nu har jag vuxit upp lite även om vissa tvekar på det ibland, det jag jag med för ibland ser jag ingen skillnad på andreas 5 år gammal och dagens andreas 21 år gammal! Det är samma person som kommer fram!

Men dagen har varit en riktigt bra dag!
Började med att ge harry en omgång på golfbanan, han var ganska chanslös men med vår skillnad i handicap i golfen så borde han vara det alla dagar i veckan. Sen blev det till att åka till skövde med syrran och spendera pengar på fotbollsdojor, blev ett par puma som var tokbilliga på rean, och ett par jogginskor som inte var fullt lika billiga. Men klart mkt billigare än syrrans i alla fall! de var okristligt dyra om jag får säga min mening!

Nu ikväll har jag haft en del av släkten hemma på middag! Alla andra var nöjda så då är jag med nöjd!


I morgon är det genrep med Weimer inför nästa veckas seriepremiär i division 6 Mariestad och då står Tidavad för motståndet. Imorgon klockan 12 på guntorpsvallen står Stenstorp på andra sidan. Vet ingeting om dem men det är bara skönt, då är det bara att ge sig ut å köra sitt race och ge den i vem som strå ivägen! 


Kommentarer
Postat av: therese

jo det dög men på kalas ska det vara tårta!

2009-04-17 @ 22:47:02
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Harry

Vadå chanslös du vet inte mycke du!!! Du spelade ju som en jävla mask tar sig fram!

2009-04-19 @ 22:33:20
Postat av: Andreas

Får man däng med 10 slag är man chanslös:P Sen borde väl du som singel hcp:are veta att man ska pressa ner bollen under vinden när det blåser:P

2009-04-20 @ 19:59:54
URL: http://andreasviktor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0