Idag är idag och imorgon är en annan dag!

Dagen har varit fylld av småplock samt lite njutande ute i det fina vädret. Synd bara att det avslutades med ännu en 3-0 torsk i fotboll. Jag fick/ blev tvingad att spela med b-laget mot Jula. En bestaffning för a-laget, vet icke men lite jobbigt var det allt. En vinst hade suttit fint men icke!

I morgon så är jag LEDIG! Eller nåja, inte i skolan eller på jobbet i allafall. Då ska jag passa på att fixa lite hemma, läs städa och tvätta, sen ska jag hoppas att det fina vädret håller i sig så att jag kan sitta ute i solen och njuta, samt att jag måste börja plugga på allvar till tentorna framöver här. Men kan man förena nytta, läsa, med nöje, sola, så ska nog detta kunna gå lite bra.

På torsdag är det valborg! Bara så ni vet:P


Dagens bästa: Att jag får 500 spänn i avdrag på hyran hela sommaren om jag klipper gräset 1 gång i veckan. En ganska schyst deal tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0