Idag så!

Har jag: Varit på jobbet och fixat en massa inför bolagstämman vi ska ha!
Jag har även: Tagit mig i kragen och börjat läsa marketing management av Kotler, kursboken i marknadsföring
Utöver det så har jag: Hunnit med ett löppass på en knapp timme och hunnit skälla på pappa via telefon för att han "glömt" att kolla upp när vi ska åka till Tyskland! Ring och kolla det nu för annars blir jag sne på riktigt på dig karlslok och syrran blir nog heller inte nådig skulle jag tro!

Nu lyssnar jag på: Sveriges radio kanal p3
Ikväll ska jag: Till Moholm och cascha in 2000 spänn i form av ett stipendium och dessutom bli bjuden på trerätters på Moholms Herggård! Fint ska de va!
Nu funderar jag på: Vad jag ska sätta på mig ikväll! Kostym? Kavaj och udda byxor? Jeans? Manliga fåfängan är inte liten och ger ångest!
Funderar på nr2: Vad jag ska säga i mitt tacktal som jag tydligen ska hålla. Kommer inte börja som Zlatan gjorde på idrottgalen ifjol iaf
- ni får inte nog av mig va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0