Jahaa, suck!

Igår låg jag hemma hos mor och far å kröp runt bilen i princip hela dagen. Det byttes däck och tvättades hela dagen sånär som på en stunds undantag för att fara till Sjötorp för en klippning.

På kvällen spelades det fotbolla i Töreboda. Vi var riktigt bra defensivt i knappt 80 minuter. Men en fotbollsmatch är 90 minuter:P Efter 80 minuter ledde vi med 2-0 och hade total kontroll på matchen tycker jag. Men lite dålig defensiv och två misstag av lagkamrater senare så var det 2-2 och matchen var slut.

Hade det varit serie hade det nog brustit i ett psykbryt för mig. Så förbannad som jag var inombords när slutsignalen gick har jag inte varit på en fotbollsplan nånsinn. Jag lovar! I bandyn händer det med jämna mellanrum däremot men men.
 
Idag har det varit ganska lugnt, joggade ur gårdagen ur benen under en timmes löpträning på förmiddagen och har skrivit ett arbete i marknadsföring till skolan. Det är det jag gjort idag!

Ikväll blir det hockey och imorgon blir det att åka till jobbet och ta tag i allt jag skjutit på framtiden där, har att göra så att säga.

Vad kommer att hända till helgen? Vart vi ska vet jag men vad kommer det att bli av det? Jag hoppas att det blir grymmt trevligt för jag känner för att vara riktigt social!

Kommentarer
Postat av: Slangorm

Du kan få dela ett sexpack Rachmanow med mig om du är sugen?

2009-04-08 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0