Jobb, Jobb, Jobb

Att vara yngst och nyast på en arbetsplats innebär att de som är äldre och har varit där längre kör med en! Idag så skulle kontoret påsk städadas och även fast min hög med arbete på skrivbordet var lite stor så var det självklart jag som skulle städa.  Försökte med den klassiska frasen: men det där är ju inte min arbetsuppgift! Hjälpte föga kan jag lova! Det blev til att städa med motiveringen att det arbetet du har kan nog vänta till Tisdag! Ja eller till övertid och extra betalt tänkte jag, men sen kom tanken, arbeta extra länge på skärtorsdagen! Nej skulle inte tro det! Det kan allt vänta ett par dager extra!

Nu ska det göras annonser till nån kalender! Inte heller min bussines egentligen men det kan jag ta för det är kul samt att man brukar få cred för sådana aktiviteter!

Efter stängningsdax kl 14 eller 15 (beror på hur många som vill prata med mig idag) så blir det hem och njuta i det fina vädret och fixa till lite trevlig mat för magen innan det ska sparkas boll.

Efter bollsparkandet så har jag ingen aning om vad som kan tänkas ske, men har hört en fågel viska om utgång men det har jag inte sett ännu!

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, jasså. Far min, kör med dig? (;

Det är inget ovanligt ;)

2009-04-09 @ 17:43:08
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0