Lika bra att gå ut hårt....

Dagens andra inlägg är ett faktum. Klockan är nästan tio och jag börjar bli lite småtrött efter dagens alla bravader. Kvällens fotbollsträning kommer inte att gå till historien som den bästa någonsinn precis. Planen var ganska dålig men lirarna som sprang på den var om möjligt ännu sämre. Men tro mig, Weimer kommer igen!

Just nu så gör jag följande:
Lyssnar på: Bo Kaspers Orkester, En dag att bli kär på.  Fint budskap somjag funderar på
Äter: Leverpastejmackor, jag vet att det är för sent för det men man måste äta efter träning och brödet är grovt och innehåller så mycket frön att fåglarna vid fågelbordet skulle bli långa i ansiktet!
Dricker: Oboy, blir jag aldrig för gammal för

God natt och sov så gott ute i stugorna. Ta med er nattens drömmar in i morgondagen och gör det bästa av det!

Kommentarer
Postat av: therese

svar: ne det låter inte som någon bra idé!

2009-04-02 @ 22:41:22
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0