skärtorsdag= crazy torsdag

När jag och några av mina lagkamrater sitter i omklädningrummet och samtalar så kommer ett par andra lagkamrater och tillika barndomvänner med med gröna kassar som det låter klirr klirr om och står systembolaget på!
- Jaha, å vad ska ni göra ikväll?
- Ta några kalla och åka till Skövde. Du ska med Viktor!

Då tänkte jag i min stilla ensamhet att varför i h****vete har inge talat om det för mig tidigare. Hade jag något att dricka med mig? Svar nej
Hade jag bilen på parkeringen i Guntorp? Svar JA
Vilka typer man har till vänner va? Eller vad det så självklart uppenbart vad som skulle ske och jag var dum som missade?

Men det löste sig på båda fronter och sen så blev det Skövde och tumla runt i natten!

Dagens tack går till: Syrran! Tack för att du agerade taxi i min bil inatt. Jag kör igen nån gång, jag lovar!
 

Kommentarer
Postat av: Jätteanonym

Nu väntar läsarna med spänning på en up´pdatering från helgens bravader. Alla detaljer.

2009-04-12 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0