Studenter har all tid i världen?

Nja! Det håller jag inte med om alls faktiskt!

Veckans planering ser ut som följer, tid är ingen överflödsvara i min värld i alla fall
 
Måndag
: Jobb och fyspass med löpning på egenhand
Tisdag: Jobb och åka till moholm för att ta emot ett stipendium samt äta middag, Detta gör att kvällens fotbollsträning inte hinns med
Onsdag: Föreläsningar i skolan och fyspass på kvällen!
Torsdag: Föreläsningar och seminarium i skolan på dagen, fotbollsträning och genomgång på kvällen
Fredag: Skola med föreläsningar
Lördag: Premiärtävling hemma på Töreboda Golfklubb som skall spelas
Söndag: Seriepremiär i fotbollen, om jag blir uttagen vill säga....

Uyöver dessa aktiviteter så vill Rasmus spela golf, helst varje dag om det gick. Sen ska jag hinna plugga på egenhand eller ska hinna, måste hinna!
Sen ska det hinnas med att levas ett normalt liv med socialt umgänge men det känns nog lite kört den här veckan!

Idag så har jag spelat golf med far och Rasmus på förmiddagen. Det gick väl mindre bra för mig och far men bra för rasmus som inte begripit att golf är svårt än! Sen begrep han nog inte hälften av alla psykningar som föregick på dagens rond och tur var nog det för honom för så elaka som dagens psykningar var vetafan om jag har sett maken till nån gång.
Efter det åkte jag hem till mor och far för att titta på när de rev mossa på gräsmattan, men åkte på att hhjälpa tillmed krattningen, hur kul det nu är.
På kvällskvisten så lirades det lite innebandy med elless och bedrevs lite styrketräning med kroppen som vikter. Efter det avnjöts hemgjorda hamburgare.

Nu skall det kikas på världens bästa tv-serie! Nip/Tuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0