Tillbaka till vardagen!

Då var det vardag igen då! Jag skulle vilja vrida tillbaka tiden och vara ledig och ha påsk igen! Men det går inte tyvärr....
Blev uppkörd ur sängen vid 06.20 i morse av Govert som skickade ivär ett mms till mig då! Senaste messet från honom annars inkom i lördagsnatt klockan typ 03.40 med texten hur går det? Skicka sms och mms med normalt innehåll på normala tider hädenefter är du snäll! Sen var det riktig tur för dig att jag ändå skulle upp 06.30 för att tvätta innan det bar av till dagens arbete. Hade jag haft sovmorgon hade jag blivit tokig på dig!
Jobbet var ganska lugnt idag! Kontoret var ju fullt i folk då alla för en gångs skull var där, det är inte så vanligt att vi är där samtidigt, det är alltid nån som är på rymmen.... Så då blev det till att ha planeringsmöte..usch blrukar försöka smita ifrån dem och få en skriven sammanfattning på skrivbordet men se det gick inte idag!

Efter jobbet så promenerades det hem till yttterligare tvätt men nu är skiten tvättad och upphängd. Nu ska den bara strykas...Nån frivillig som vill komma hit och göra det? Kan fjäska med en fika om det blir bra! Det lovar jag!

Borde ta tag i läsandet på allvar av två tjocka eländiga böcker som vi har i skolan, en om mikroekonomi och en i marknadsföring, men båda är på engelska oxh urträliga att läsa. Sen är det ju inte bättre av att båda är en sisådär 800 sidor tjocka och min diciplin inte är på topp. 

Men man kan tvinga sig till att läsa och det  har jag gjort idag så nu är vi igång med det. Så nu kankse tentorna om 1 &1/2 månad kan gå galant:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0