Tisdag i påsktider...

Bäst idag: Vädret, utan tvekan
Bäst idag nr2: Att frisör Carina klippte av lite lockar, masserade skallen och fixade till en frisyr!
Äter: Gräddstuvad pytt till lunch och thaimat till middag!
Gjort idag: Bytt däck och tvättat av bilen samt vart hos frisören
Ska göra ikväll: Jaga törebodabor på grusplan i Töreboda och se på hockey efter det!
Lyssnar på: Sveriges radio P3 och The Killers
Funderar på: Vad jag ska hitta på för att tända till till kvällens match...men det löser sig nog sen när det närmar sig skulle jag tro
Hoppas att: Vädret håller i sig ett tag nu och att  sommaren blir varm, solig och rolig!



Dagens citat: " När jag var yngre var jag kär i Ebba Hultqvists rollfigur i Skärgårdsdoktorn" Citatet kommer från P3 när de diskuterade drömkillen/drömtjejen. Ja du, vem var inte kär i Wilma? Jag var det i allafall!


Kommentarer
Postat av: Skogshuggarn

Du var väl kär i allt med ett par pattar.. Jag har också varit 13:)

2009-04-08 @ 08:13:20
Postat av: Andreas

Passa dig du Högberg! Jag vet att du fortfarande innerst inne är kär i Wilma:P

2009-04-08 @ 12:27:00
URL: http://andreasviktor.blogg.se/
Postat av: Slangorm

Jag håller med mannen i skogen, han juckar på allt med två ben(även fyra med sägs det ryktesvägen).

2009-04-08 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0