Ännu en helg har passerat likt en revy i mitt liv...

Fredag innebar att bränna iväg till Gårdsjö för att ansluta till till övriga lagmedlemmar i IF Weimer och delta i kvällens träning, eller ja kvällen om man nu kan säga det om en träning som börjar 16,00. Efter träningen blev det slappande och bastubad innan vi hade ett allvarligt internsamtal i laget om taktik och vilka drag vi ska använda oss av. Det var riktigt kul att se i lördagens match sen att ett par av dem fungerade!

Sen på kvällen var der grillning på schemat och en pokerturnering.

Lördagen bestod i att träna på morgonenen och sen städa lokalen vi huserat i och käka lunch innan det var match mot finnerdöja i finnerödja. En match som vi vann tämligen enkelt och hade kontroll över totalt under 90 minuter. För egen del var matchen kanske ingen större succé då jag an konkurrensskäl var parkerad på bänken i första halvlek och fick spela på en ovan position som vänsterback under andra halvlek så större matcher har jag gjort dessutom hade jag någon chans som borde kunnat leta sig in nät bakom deras målvakt.

Lördagkvällen var en trevlig historia som tillbringades hemma i Markus växthus med ett växthusparty som förfest innan vi vandrade genom staden i natten för att strande inne på björnes och rocka loss. Jag blev trött i förtid och med respekt för söndagen så drog jag mig tillbaka vid 1 snåret för att sova.

Söndagen ägnades åt förmiddagen till att städa och tvätta innan det bar av till Lidköping för att spela golf. Det var tävling för 2 generationer så jag och pappa spelade tillsammans och det gick verken bra eller dåligt för att vara ärliga. Topprestationer blandades med rätt mediokra prestatioener men som resultat blev det en beige massa av det hela kan man säga, mainstream helt enkelt.

På vägen hem stannade vi på gatuköket i Götene för att äta och jag har hört att det skulle vara gott och rejäla laddningar  men det här var någonting i hästväg. Jag och pappa blev båda farligt mätta....

Sjukt bra låt
http://www.youtube.com/watch?v=MUg6QlSI4e8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0