HELG!!!!!

Å vilken helg sen! Kommer bli alla tiders! Det hela börjar med att det är kanonväder ute nu och jag slutar snar. Då bär det av till golfbanan för att lira krögargolf, äta grillbuffé och låta en kall slinka ner i svalget! Ganska så bra fredag enligt min mening
I morgon lördag är det golfresan open på golfklubben. En mycket rolig schramble tävling anser jag. Ett stort minus är dock att min tänkta spelkamrat, Rasmus, som jag är titelförsvarare tillsammans med ligger hemma i sjuksängen med körtelfeber...Krya på dig Ras! Så "bettan" eklbolm blir min stand in i stället för rassan. Inget dåligt byta men bettan har inte lirat på ett år lite drygt utan jobbat som reseledare men tror det kan bli sjukt kul det här. Full attack kommer vara dagens ledord i vart fall!

Sen kommer det bästa av allt den här helgen! Den bästa kommer hem och vi skall tillbringa hela lördagkväll och söndag förmiddag tillsammmans!

Söndag eftermiddag är det fotboll mot hällekis borta i hällekis.

Igår hade vi match mot tidan hemma i guntorp, Det var inte jämt någon gång utan vi vann med 6-0 men vi borde med minst det dubbla med tanke på alla chanser vi hade...
Men jag gjrde mål! Tro det eller ej men det skedde!

Sen har jag kikat lite på lägenheter ett tag och det hela har fått en aldeles för bra lösning för att det ska vara sant, Jag har fått en tvåa i samma hus som jag bor i nu! Hur bra är inte det?

Trevlig helg mitt herrskap ute i stugorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0