Mitt i veckan

Onsdag...uppspel ikväll med en snubbe på golfbanan innan jag ska vidare till sara i skövde. Ska bli nice!

Har varit väldigt lugn på jobbet hela veckan, det äringen risk att jag förtar mig på arbetstid direkt. Tur att det är friidrottsvm och att webb tv finns!

Vi kör en dagens för omväxlingsskull

Väder: Bra! sol och ganska så varmt
Humör: Bra! riktigt bra!
Sysselsättnig: Jobb...sen mer jobb på golfbanan sen hem till Sara
Äter: Lunchen betsod av fläskskivor med ris och gräddsås till middag blir det falukorv och makaroner
Dricker: Kranvatten
Dagens outfit: Skjorta och svarta byxor på jobbet, piké på fritiden
Ser på tv: Friidrottsvm
Lyssnar på: Sveriges radio p4 och radiosporten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0