Nedräkning

Kör nedräkning nu....Just nu räknar jag ner till helgen, solen skiner och det är närmare 30 grader ute å då vill inte jag sitta inne, jag vill ut i solen och steka. Ska bara hem som hastigast efter jobbet och packa i ordning en väska med prylar som skall med till mor å far för det är där jag ska tillbringa min helg. Jag å farsgubben ska börja kånka möbler i morgon å på söndag ska han bära runt på min golfklubbor när jag spelar töreboda open samt att han ska agera hobbypsykolog för mig när mitt stilla sinne rinner över efter en boll lång ut i helvetet i skogen.....

I eftermiddag ska jag bara löka och vila på gräsmattan i en solstol under äppelträden och läsa bok och fika lite innan det är dags att åka till T-boda för en träningmatch med Weimer.

Kanske återkommer med något under helgen annars blir det lägesrapport på måndag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0