Tiden går för fort

Hjälp! Tiden går alldesless för fort! Jag hinner inte med allt jag skulle vilja göra, varför kan man inte göra flera saker samtidigt på olika platser? Varför kan jag inte dela på mig?

Helgen var åtminsone en vecka för kort för att allt skulle hinnas med. Ilördags var vi på skara sommarland och det var sjukt kul förutom att det var kallt på land och kallt i vattnet när vi skulle bada.

Söndagen ägnades åt att hjälpa mor och far med deras flytt.

Måndagen var en dag för sig själv kan man säga, det tvättades och klipptes gräs samt ordnades med tusen andra saker som bara var tvugna att göras....
Sen var det räningsprämiär med rolf "pöven" larsson med elless.  jag kan lova att han är sig lik.....Det var riktigt jobbigt men så jäkla kul. Tror att säsongen som kommer kommer att bli den bästa på mkt länge, jag känner ett enormt sug inför den iaf!

Som om inte detta räckte för dagen så hanns det med en utgång på kåren med högskolan med!

Tisdag förmiddag gick åt till att åka till maxi och storhandla, eftermiddagen till att gå på kursintro och första föreläsningen i Ekonomistyrning 2 B. Sen eftermiddagen åtgick till att springa bort gårdagens mjölksyra.

Nu ikväll så blir det nog till att vara hemma och mysa på soffan om jag inte lyckas övertala sara om att vi vill se public enemies på bio ikväll......den vill jag se iaf...

I morgon skall jag hem till lyrestad och hjälpa mor med att transportera saker till loppisen i sjötorp och lite sådant. Det är mitt liv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0