Usain Bolt

Jag hade tänkt att jag inte skulle hänga på hysterin kving denna karl men nu går det inte längre! 9,58 på 100 meter följt av 19,19 på 200 meter! Vart ska det sluta? Vad har killen för gener? Varför är inte jag så snabb? Är han dopad? Det är många frågor som kommer upp vid en så sjuk prestation!

Helgen som kommer ska bli lite spännande måste jag erkänna. Dels så ska mor och far flytta vilket innebär att de inte kommer bo kvar i mitt barndomhem något mer. Ska dit och äta lite "avskedmiddag" eller vad man nu vill kalla det ikväll efter att vi spelat match mot Lerdala hemma i Guntorp klockan 18,30.

Vad som händer för övrigt i helgen är inte riktigt klart, det finns lite planer men ingen tidsplan.....Skara Sommarland är tänkt att det ska besökas och sen så ska det slappas och visas Mariestad för Sara. Det är väl typ det som skall hända sen skall det vilas för att nörja termin nr 3 på högskolan på tisdag...Teminen börjar på måndag men jag har mjukstart på tisdag och torsdag denna vecka...Det är fruktansvärt soft att plugga jämfört med att jobba, man är typ ledig jämt känns det som men sen så har man ångest inför tentan för att man lästa för lite och varit för lat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0