A Resumé

Hade som många läsare säkert känner till semester förra veckan och var dataledig så bestämmde jag å då blev det inget bloggande och i den här veckan har jag inte haft tid...

Men nu kommer en sammanfattning av vad jag gjorde förra veckan och fram tills idag

På Tisdagen förra veckan så klipptes det gräs, städades och tvättades hemma innan jag motionerade morfar med hund och snikade till mig lunch hos mormor innan jag satte mig i bilen och susade iväg till kolmården.

Onsdag: Golf i Jönåker på förmiddagen, trevlig bana och trevligt sällskap, å att det gick skapligt var inte tråkigt det heller. Efter golfen hem till Sara och laga mat, hon kom inte överrens med laxen så fick rycka in och hjälpa till lite för att få  mat... Eftermiddagen spenderades med att göra ingenting och invänta att det skulle grillas på kvällen.

Torsdag: Ett barn på nytt i mig, var i djurparken på Kolmården och kikade hela dagen, jättekul och jättemysigt, Saras favorit för dagen var nog dock när jag plockade fram min gulliga och barnkära sida när en liten stackars kille på säg fyra år inte såg över kanten för att se på djuren och stora starka andreas lyfte upp honom så han skulle så.
På vägen hem åkte vi safarit. Kvällen ägnades åt matlagning och åt att se på Australia, eller Sara såg filmen och jag sov under tiden.....

Fredag: En tur till Söderköping och Norrköping var det vi gjorde då

Lördag: Åkte ner till min morbror i mjölby för att umgås med honom och hans tjej samt inspektera deras nya "uterum", det var riktigt bra måste jag erkänna. På kvällen satt vi och käkade på River inne i Linköping, supertrevlig restaurang med toppen mat och en otroligt trevlig uteservering, efter det så såg vi Johan Falk, grupper för särskilda insatser på bio

Söndag: Hemresa till storstaden Mariestad!

Måndag: Tillbaka på jobbet igen och skolkade en sväng på efter middagen för att spela golf, eller nja snarare hacka golf tillsammans med min kära fader, inte fan gick det bra iaf kan jag lova! Men va fasen gjorde det, kan ju skylla på farsan för det......Men vädret var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0