Att göra val

I fredagskväll så ställdes jag inför ett val till lördagen.....
Tanken med helgen var att jag skulle hjälpa till att tapetsera hemma hos mor å far under lördagen samt följa med dem och äta i Norrkvarn, men så ringer telefonen och jocke erbjuder paintball och grill med bira. Svårt val? Nej inte särskilt.....

Det fick bli polarna och paintball i Tidan. Vi var tio som spelade varav bara en lirar paintball tidigare! Det var lagspel med mig, hall, blom, aksell och general limpan i ett lag mot lillebror hall och blom, viktor, svartén och Calle i andra laget. Småkillarna åkte på stordäng av oss "rutinerade" killar! Men stidspitten växte med ett par kilometer på oss alla iaf! Sjukt kul var det och vi ska spela paintball snart igen är det bestämmt, sen ska det åkas gokart nångång innan sommaren är slut.
På kvällen så bar det av till bistro för en pizza och en stor stark innan det var hem till blom för förfest innan det var buffalo....Efter buffalo drog gänget till Björnes medans jag gick hem och nannade kudde för att gå upp å vara golfvärd idag klockan 8. Har varit det hela dagen samt spelat en sväng golf och städat lägenhet!

I morgon är det sista arbetsdagen innan min så otroligt långa semester på hela 4 dagar....har inte haft semester sen april 08 så de ska bli sååååå jäkla skönt att vara lite ledig vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0