Då var det onsdag igen!

Lill lördag brukar ju onsdagen kallas. Lördagens lillebror ska idag firas med att lira golf med Rasmus innan det är dags för att isoleras från verkligheten i 3 dagar med IF Weimer. Vi ska ha träningläger och teambuilding, för detta väljer våra coacher att isolera oss i Gårdsjö. Undra om de är rädda för spioneri i div 6 eller om det bara är så att de vill hålla oss lång ifrån frestelser som finns i bebyggd mark?
Vi ska prata taktik och träna samt genomföra en massa trevligt umgänge och säkerligen en hel massa olika träningar.

Kan ta lite roliga anekdoter från gårdagens tränigin iaf! Det råkar ju vara så att några av grabbarna i laget, jag inräknad, har gått och trilat dit i kärlek under sommaren.

Simon: Vad är Sara för brud du hittat viktor?
Jag: En tjej från skolan, du träffade henne på festivalen
S: Gjorde jag, å sen en mkt förbryllad min....
J: Ja ni hälsade på varandra efter Sahara Hotnigts
S: Å fan. där ser man, det har jag inget minne av!
J: kan nästan förstå det...
S. Vadårå?
J: Du var liiiiiiite dragen kan man säga
S: asså, kan misstänka det..

Lite senare nu konversation
J: va är det för brud du träffat?
S: en kompis till EVE, (govert flickvän är eve)
J: Aha

Ännu en stund senare
S: Vad är det för fel på bruden du träffat?
J: Ser misstänksam ut och blänger arg och kläcker ur mig: Absolut ingen ting, VADÅRÅ
S: Tänkte bara att om du lyckats fälla en dam så måste det ju vara nåt fel på människan, kan ju inte vara normal!
J: pthj su är ju fan knäpp! Din brud måste ju med vara bra korkad!

Å så höll det på sen! Roliga vi är va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0