Dit vindarna för mig...

Via jobbet får man se en del ganska så exotiska saker jag inte skulle komma på idén att besöka om det så inte vore för att man skulle jobba. Igår kväll så stod vi med en monter på trakorsracet i Odensåker. När jag fick reda på att vi skulle vara där blev min raktion något i stil med:
-Va skojjar du? Traktorssrace, i Odensåker? Kan ju inta vara många stackare som kikar på några bönder som kör lite traktor?

Kunde inte ha mer fel! Det var värsta folkfesten och det var minsann inte bara bönder där utan det var alla möjliga slags människor som var där och kikade. Nånga var det med...Nästan 3000 perseoner var det som var där och tittade å köpte korv eller utsökta burgare, provade en jag med så kan insistera på att de var goda. Sen att det inte var nån jobbmässig succé ur försäljningssynpunkt hade jag inte räkanat med, men annorlunda var det!




Traktorracet i odensåker var ett av de evenemang man får se genom jobbet! En riktig folkfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0