Förvirrad, förilad men lycklig

Var hos mor å far i deras lägenhet igår, känndes ganska så förvirrat till en början och tom svårt att hitta dit....Men väl bara jag kom in på området som de bor på så blev det en aha upplevelse, området var kanonfint med lite känsla av spansk semesterby. Lägenheten var med jättefin med smarta lösningar sen att den inte är allt för fräsh just nu är ju en annan femma. Farsan ska ju tapetsera om hela lägenheten under sin semester med start på måndag och meddelade mig att jag var med i tapetrivnings och slip patrullen men att jag absolut inte var välkommen när tapeterna skulle upp. Å det är jag glad för för tapetsera? Jag? Ne skulle inte tro det med mina hantverkar kunskaper!

Sen började festivalen igår! Dagens stora plåster var nog Ulf Lundell och han var bra, gubben börjar ju bli gammal jue...Men jag saknade OH la la jag vill ha dig och Jag trivs bäst i öppna landskap, det är de enda låtar jag kan med Lundell och de spelade han inte men det var bra ändå tyckte jag, syrrans kommentar var:
-vilken skit Lundell var, vi gock därifrån!
Mamma, Pappa och jag var av en annan åsikt.
Sist på kvällen spelade Backyard Babies de var riktigt bra och fartiga...
Sen blev dem hem i duschen och stupa i säng å vara jättetrött när klockan ringde på morgonen....

Ikväll så blir det grill hemma hos mor å far vid deras lägenhet med dem och ett par av syrrans kompisar. Det blir nog något gott att dricka till det skulle jag tro, hela kylkskåpet är fyllt iaf! Sen blir det in på festivalområdet och lyssna på Rydell & Kvick, Melody Club å Ace of Base samt några fler band.....

Håll utkik så kanske det kommer lite festivalbilder vad det lider här framöver men vi får se hur uppdateringen kommer vara.....Kanske orkar skriva i morgon fm men vi får se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0