Har man bestämmt sig så......

Igår hade jag bestämmt mig att jag skulle grilla efter jobbet. Hade en marinerad fläskfilé som bara låg och väntade på att slängas på grillen när jag kom hem.
Men tro fan att det regnade när jag slutade och skulle grilla! Va är det om eller? Men skam den som ger sig så jag tuttade på grillen och passade på att ställa grillen så att vinden förde grilldoften rakt in i grannens öppna fönster och det var populärt, eller inte..... Men grillade gjordes det ändå. Jag plockde fram ett paraply och stod å tillagade min mat på grillen i regnet som stod som spön i backen, det fullkomligt vräkte ner och de som såg mig måste ha trott att hästarna rumt från stallet och var på sommarbete....

Men grillad fläskfilé blev det till middag i alla fall! Sen att jag tillagade alla tillbehör på grillen och slapp diska gjorde ju inte saken sämre precis!

Senare sen så satt jag och kikade på Tour de France med öppen mun ungefär som en fågelunge och tänkte att det där måste vara övermänniskor! Jag har cyklat räcercyckel nån gång pch lyckats pilla upp den i 45km/h och håll det en sisådär 50 meter på planmark, De stollarna som är med i touren cyklade igår 22,4 mil och hade en snitthastighet på 49,2 kilometer i timmen enligt eurosport! Något fel måste ju de ha någonstans eller är de så totalt uppumpade med doping så det går att cyckla så helsickes fort? Man blir ju lite misstänksamm iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0