Som en unge på julafton!

Fick ett sms om att den telefon jag beställt och så hett har efterlängtat hade ankommit till Oxens paketutlämning idag! Det innebar att så fort jag fick lunch på jobbet så mer eller mindre sprang jag till Oxen för att hämta ut den!

Sen har jag på varje ledig stund suttit och pillat å lekt med telefonen som ett småbarn gör med alla leksaker på julafton. När jag var liten var jag iof mer intresserad av att kuta runt med och skjuva på allt papper som blev har mamma berättat för mig men ändå...Så idag är jag som en 3-åring på julafton! Mer vuxen är inte jag ibland!

Ikväll ska jag inspektera pappas slipande och målande i deras lägenhet samt att jag ska till shopen å ha uppspel med nån schnubbbe där. Lagom drygt....inte mindre drygt av att jag måste köra ranchtaktorn å samla in alla bollar då den normala skogstomten som gör det inte kunde, han hade semsester så han är väl ding dong antar jag.....så det fick jag göra idag för de ska klippa i morgon och klipper de sönder alla bollar som ligger ute kostar det en ca 10000 spänn samt att det blir ett jääälllla liv för det samt att ett sju helsickes liv över att vi inte har några uppvärmningsbollat till den stundande golfveckan så det är nog bäst att slåss med knotten och köra traktorn vare sig man vill eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0