alltid ska det finnas något att gnälla över...

Var på bilbingo och agerade parkeringsvakt igår. Det var Elless som jag var där för och gjorde det för att få in lite pengar till klubbens kassa så vi har det lite bra till vintern. Det är på gränsen till aptråkigt att stå där men vädret var soligt och fint så det gick ok ändå.

I dag så gnäller jag lite för mig själv att jag måste sitta inne och arbeta. För ute skiner solen från en klarblå himmel och det är nästan 25 grader varmt ute. Hade gärna legat ute i trädgården eller vid någon strand för att sola och bada.
Men å andra sidan så hade jag gnällt gärnet om jag inte haft jobb och är mkt nöjd med det jag har! Sen känns det inte lättare precis av att jag har 4 dagars semester utöver helger i sommar. Men det är självvalt så jag kan inte skylla på någon annan. Jag vill behöver ha pengarna och ser ingen större anledning till att gå å drälla utan att ha något att göra. För jag ska inte åka bort något i sommar förutom en liten tripp de dagarna jag är ledig i v29. Då blir det en tripp till östgötaland och östersjön......

Ikväll så är det träning med Weimer, vi har tre täningar och 1 match kvar innan det är sommarupphåll. Å efter sommaruppehållet så blir det dubbel tränigsdos ett tag för då kör även bandyn igång med försäsong på allvar med laget och inte bara lite lattja på egenhand+ innebandy

Hoppas att alla har det bra ute i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0