Det är mkt nu!

Nu är det full rulle ett tag fam över, det vill jag lova:

Idag: jobb på förmiddagen och sommerparty med utgång med klassen ikväll
Lördag: Lagfest med sverige-danmark på tv:n och självklart utgång
Söndag: Träning med fotbollen
Måndag: Ledig? eller nja ska fixa en massa praktiska saker i shopen misstänker jag
Tisdag: Jobb 8-17
Onsdag: Jobb ?-19 plus fotbollsträning 18,30 som inte lär hinnas med
Torsdag: skjukgymnast besök 10 och jobb 12-19 samt träning18,30 som jag MÅSTE närvara på, hur ska detta funka?
Fredag: SEMESTER, men syrran tar studenten så den dan är ganska full ändå
Lördag: Jobb 8-16
Söndag: EV jobba på förmiddagen och definitivt lira match på eftermiddagen
Måndag: Jobb 8-19
Tisdag: Göteborg för att utträtta jobbärenden och shoppa lite kanske
Ondag: Åka till Sala i jobbet, spela företagsgolf
Torsdag: Jobb 8-17
Fredag: Midsommar

Så här rullar det på hela sommaren, nice? jag vet iaf vad jag skall göra!

Ser fram emot kvällen med klassen idag, kommer nog bli mkt trevligt. Vi ska på after work först och sen på lite fest innan det blir bartömning på kåren. Kan nog bli mkt trevligt ikväll skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: therese

jobb ärenden?

2009-06-05 @ 20:41:11
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0