En måndag som vilken som helst eller?

Har inte jobbat på hela dagen! Det var ganska skönt fakstiskt. Har hunnit med att fixa en hel massa saker under dagen. Jag började dagen  med att ligga kvar och dra mig i sängen tills klockan passerat tid för uppstigning för länge sedan, men skönt var det. Sen började jag ta tag i tvätten, det blev totalt fyra maskiner under dagen. Samtidigt som tvättmaskinen gick så var det stor städning på Västra Grevilligatan. Lägenheten städades mkt grundligt och noga, det var välbehövligt men nu är det rent så det skiner på golvet!

Lunchen intogs på buffalo tillsammans med en polare från gymnasietiden, en timme går fort märkte vi, hans lunch bara försvann. Men det var mycket trevligt ich kommer garanterat bli oftare.

Efter det så klippte jag gräset, när det var klart kom  Rasmus förbi för att prata en kort sväng men han blev kvar i drygt en och en halv timme. När han åkt var det löpträning som stod på schemat! Jobbbigt värre var det 1.5h långa passet som genomfördes. Efter det var det kasslerpasta som lagades på spisen och försvann ner i magen. Nu kikar jag på Shrek 3 och  leker med datorn. Det kommer nog bli kvällens sysselsättnig det!

Hur mycket kan man längta efter någon? Den frågan har jag ställt mig ett par gånger men inte fått något bra svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0