En midsommarhelg har gått

Midsommar tillbringades hemma i Lyrestad hos syskonen Harrysson, det var en trevlig tillställning med en salig blandning av folk vill jag säga. Vi lekte lite lekar, grillade, drack en del som är brukligt på midsommar, midsommardagen är den dag på året då baksmällan ligger som tyngst över vårt avlånga land, och hade mycket trevligt!

På misdommardagen så var det jobb i shopen som gällde och tävling på eftermiddagen. Mitt resultat var helt ok tillsammans med Barboro som damen jag hade blivit tilldela, av kanslisten, hette. Och för er som undrar, ja iår var jag pigg hela dagen!

Söndagen ägnades åt att cykla till Sjötorp och köpa glass, ha knatteträning med minijunisarna på golfbanan och att kika på en lägenhet som inte var så bra att jag orkar bemöda mig om att flytta!

Jag måste ha gjort elless if något hemskt för ikväll så har det skickat på mig straffet att stå och sälja lotter på föreningens bilbingo..... eller kan man hoppas på löneförhöjning till kommande säsong kanske, eller nja knappast va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0