en sommarkväll juni

Bäckens sommarcafe i Maristad är ett mycket mysigt ställe. Bra och billig fika i fin miljö, dessutom har de en jättefin minigolfbana där med en massa fina banor utformade som monument över Mariestad. Hela familjen och mormor å mormar var där och spelade golf och fikade igår kväll.
Fickat var lika gott som alltid där, kyrkor brukar vara bra på att göra fika undra varför?, men golfen gick inte bra alls för mig. Bättre för far, han satte banrekord, kul för honom men otäckt vad mallig han blev över det, det är ganska skönt att inte bo hemma och slippa höra tjatet om det i flera veckor fram över...

Det finns en sak som är lite jobbig med bäcken bara.....Det är alla som går dit och ser så där otäckt nykära ut och håller haden, kramas och delar ut någon liten puss. Visst gläds jag med dem men känner samtidigt jag vill oxå! Jag vill oxå ha någon jag tycker massor om vid min sida och pussa på och skratta med och det NU NU NU och inte sen! Ibland är avstånd väldigt jobbigt......
Längtar efter dig!..........

Kommentarer
Postat av: amanda

Hörrudu, dig är jag skyldig 50 spänn sedan Håkan Hellström, och du ska få dem så snart som möjligt, för jag har världens dåligaste samvete över det.

2009-06-25 @ 22:31:20
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0