Flytta, städa och fixa

Mor och far får nycklarna till sin nya bostad i dagarna...
Detta innebär att de flyttar från mitt barndomshem! Vad fan ä det frågan om?
Jag får lite separationsångest bara jag tänker på att jag inte kommer få sova i mitt barndomsrum när jag kommer hem eller inte kommer få springa något mer på gräsmattan där jag tog mina första vingliga steg eller cycklade runt runt tvärförbannad över att den dumma cyckeln gjorde så jag vurpade när jag lärde mig cyckla!
Det är ju mer än ett minne som finns i det huset! Kommer ju inte vara att komma "hem" på samma sätt nu när jag ska och besöka mor å far.....

Men nu ska jag inte vara sådan...Är självklart jätteglad för deras skull och hoppas att den spekulant som var å tittade på huset bestämmer sig för att köpa så de blir av med det och kan lägga tid energi och på nya lägenheten..

Ska ut till dem å äta middag ikväll samt att jag ska rensa bland alla mina gamla sparsaker och bara ha kvar det viktigaste som mamma sa!

Sen ska jag bada i kanalen oxå för det är väldigt varmt och skönt ute idag å på jobbet går den stackars fläkten så hårt att jag tror att motorn skär när som....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0