I stormen!

Det har varit fullt upp nu ett tag! Rena rama stormen kan man säga, det har helt enkelt varit lite för mkt.
Återkommer med lite inlägg när det har återgått till det normala igen fram mot torsdag eller så!
För nu på slutet har det varit student för syrran och caos op jobbet som har tagit min tid.
Imorgon Tisdag ska jag till GBG och bränna penger och på onsdag ska jag till Sala och förhoppningsvis ge mina arbetskamrater på Dina Försäkringar en lektion i den ädla sporten golf! Men på torsdag ska allt vara normalt igen och då kommer det att komma ett par inlägg om min syn på saker och ting!
Tycker om dig! Du vet vem du är!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, ska pappa golfa?! Åh herregud, det får du nästan spela in och skicka till mig ;)

2009-06-16 @ 10:53:17
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0