Tisdag = fullbokad hela dagen!

Jobbet påckar på min uppmärksamhet nu som för alla andra "normala" människor. Nu är det slut på glassandet med studier och så där fram till i slutet på augusti när det kör igång med ett nytt varv! Nu är det jobba som står högt upp på agendan hela sommaren. Sen ska det hinnas med att koppla av och ta det lite lugnt oxå! Samt kankse kika in någon annan del av sverige med mer än Mariestad kan man ju alltid hoppas på att jag hinner med. En sväng till västkusten vore trevligt och sen lutar det nog åt att det blir en sväng till ostkusten med under sommaren, hoppas på det iaf!

Ikväll ska en kopis ta lite bilder åt syrran tils hennes student och då tyckte han att jag skulle ställa upp lite som modell jag med och visst! Jag har alltid tyckt om att få visa upp mig!

Från och med i morgon så ska jag rycka in och rädda upp gamla jobbet lite eftersom chefen är sjukskriven. Det ska bli ganska skönt att glassa lite faktiskt..... På golfbanan har man det ganska så gött måste jag erkänna även om jobbet är lite slitigt ibland.

Sen ska jag bo hemma hos mor och far någon vecka framöver nu i samband med student för syrran och lite sådant där. Ska inte bli helt fel att bli lite bortskämd och få service till viss del. Jag menar att någon annan betalar för maten och kanske lagar den med. Mammas mat smakar alltid bäst tror jag, någon svärmor som konkurrerar med god mat har jag inte än.....men det kanske kommer vad vet jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0