Två dagar, två hela dagar

Är det som återstår på termin nummer 2 och läsår nummer 1 på högskolan för min del. Sen har jag läst 69.5 poäng. Jag har inget emot att studera och tycker till och med att det är roligt! Men nu när vi har tentapluggat som galningar ett tag skall det bli skönt att få slut på det i och med tentat på tordag och tänka på något annan än skola ett tag. Efter att ha plöjt med skallen i boken i tio timmar!!!! idag så kan jag lova att det snurrar runt en massa mikroekonomiska termer i  en faslig röra där uppe, fattar nada just nu för att vara ärlig. Men ska sortera det i morgon med att repetera det viktigaste! Sen är det slut på skiten! För natoinalekonomi är inte kul, det vill jag inte läsa, inte just nu i alla fall, kanske senare i livet. Nu ska det bara bli skönt att det är klart så jag får läsa det jag är intresserad av i minst två år fram över!

Detta var det som kommer från det viktorssonska hemmet idag!
Ha det bra alla ni där ute och simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0