Urspårning...

Fredagens arbete bjöd inte på några öväntade händelser och det trevligaste med dagen var lunchen tillsammans med Oscar på buffalo!

Kvällen där emot! Vilken kväll! Vi kikada på fotbolls em för U21 där sverige snöpligt åkte dit i semifinal på straffar mot england. Efter det så var det umgänge och skitsnack innan syskeonen Hall, Joakim, Patrik och Malin inbjöd till öldrickar test! Deltagarna i testet skulle dricka en shot(4 cl) varje minut i 100 minuter. Det var 20 personer som inledde testet och 7 stycken som klarade det. Putte och Jocke som var värdar föregick med gott exempel och klarade det. Mest synd var det om lillasyster Hall, Malin och hennes kompis frida som tog hand om de deltagarna som misslyckades med testet.
Jag deltog ej då jag jobbade på morgonen idag och är ganska så glad för det för jag hade knappast tagit mig igenom det testet utan slutat måendes dåligt!

Det spårade ur och blev ganska så mkt fylla tillslut av det hela kan man säga men förbaskat kul var det.

Idag så har jag jobbat å klippt gräs i värmen, vädret är underbart! Nu ska jag hem till mor å far en sväng och bada lite i kanalen innan det blir en kalas kväll ikväll!

Ikväll så är det grillning och umgeänge med delar av SP1a sen gymnasiettiden! Kommer att bli grymmt!
Det är bara en sak som att fattas ikväll...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0