Varför rodnar man?

Jag blev uppkörd ur sängen tidigt i morse, eller okej 8 är inte tidigt men det känndes tidigt! Då blev det till att gå ut och gå en promenad med mamma innan det vankades frukost och vid frukosten så rpkade ryggont komma på tapeten och diskuteras då vi båda med jämna mellan rum har ont i ryggen båda två. Nedan fäljer en liten konversation från frukosten:
J= jag M=mamma

J: Jag har inte haft ont i ryggen på länge nu förutom i lördags.
M: Så bra då, men då är det inte så konstigt att du hade ont i ryggen, du sov ju i tält säng natten mellen fredag och lördag och den är du ju för tung för! blir ju som en hängmatta till dig!
Jag börjar rodna lite.....
M: Eller var den lagom till dig?
Rodnar ännu mer......
M: Jaha ja....du sov inte på tältsängen va....var du så dragen så du sov på golvet?
Rodnar ännu lite till
M: Varför rodnar du?.......Nu begriper jag! Du ska inte jaga småtejer Andreas!
Jag rodnar så jag är precis som en tomat i ansiktet och kvider ur mig......
A: Jag jagade inte småtjejer, hon är fakstiskt äldre än mig själv.......
M: nu vill jag veta
Jag rodnar så falurödfärg framstår som vit i jämförelse och klämmer ur mig ett snabbt
J: Nej inte nu!
Sen forsatte jag att rodna halva förmiddagen av denna upplevelse......Elaka mamma!

Dagen fortsatte med besök hos sjukgymnasten för att få besked om axeln som är/varit trasig, trasig muskel löd domen rehab!
Sen vard et jobb och ila iväg till träningen efter det: Matchgenom gång och dusch efter träningen och sedan hem till lite familjemys med lite grillat kött och rostade potatisar med ett gott glas rött till det: Efterrätt jordgubbar.

Men  morsan, varför måste du ställa så jobbiga och konstiga frågor?

Kommentarer
Postat av: Malin Sandsjö?

Nej men Andreas! Har du skaffat tjej? :D Vem är hon?

2009-07-01 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0