Varmt och skönt!

Det är värmt ute! Det är skönt det!

I lördags så hade jag delar av gamla gänget hemma, vi grillade och satt å tjatade ute på gräsmattan. Vi tog trädgårdsmöblerna och satte oss i skuggan under äppelträden och hade det bara bra! Sen bar det av till björnes runt 23,30 snåret, blev dock inte kvar så länge utan fick leda ensnubbe vid 00,30  hem till Rådmannen där han skulle sova, promenaden tog ca 1,5h och är 2 km lång! Hade inte jag visat vägen så hade han inte varit framme än. å dessutom gick jag och garvade åt vinglandet hela vägen hem!

Nån som kan tala om för mig vad jag missade inne på björnes? Det var rätt mkt folk när jag gick så något var det säkert!

Favorit i repris med gänget är redan bestämmt att det ska bli! Men när är frågan?

Kommentarer
Postat av: Ambros

Tack för en trevlig kväll! :)



Inne på björnes, hmm, jag va rätt full så ja gick mest runt och pratade med random folk, men det var helt klart en bra kväll även där inne.

2009-06-29 @ 13:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0