Är folk tokiga?

Idag så öppnade tydligen ÖB ett nytt varuhus här i Mariestad, det hade jag inte vetat om om jag inte råkat se det i tidningen i morse, så speciellt var det för mig.

Det jag inte kan begripa är hur folk orkar stå i kö utanför och vänta på att få komma in? Varuhuset öppnade tio men det var fortfarande kö utanför när jag åkte förbi vid halv ett på vägen till skövde. Hur orkar folk? Har de så lite att göra så de måste köa? Om det varit första varuhuset i sverige så kanske jag kunde förstått beteendet men nu.....
Folk är allt bra knepiga eller är det jag som inte är som alla andra?

Kommentarer
Postat av: harrysson

viktor ja körde också förbi... folk är tammefaan helt jävla galna i huvet. Vart finns det folk med vett i skalen å vart ligger landet där man böjer bananerna?

2009-05-14 @ 23:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0