Attans Sheise!

Hade tänkt att snuva Jula på segerglädjen och åtminsotne 2 poäng men det sket sig kan man säga. 2-0 till Jula efter tio minuter var ju sådär skulle man kunna säga. Även om de hade stor hjälp av domaren vid ettan då han missade en solklar 2 meters offside men tänker inte skylla på honom. Han var precis lika dålig åt båda hållen....Men brukar inte ha åsikter som yttras högljut i fotbollen men nu kunde jag inte bbara hålla käften uten var tvungen att konfrontera herren i svart med frågan:-Vem var nedanför?
-Det var du!
-Skojar du med mig?
-Ne det var tydligt
Då gick jag därifrån och hade domaren hört de ord som kom ur mig då hade jag varit först i duschen kan jag lova.
Annat är det i bandyn, där har jag åsikter som domarna får höra ständigt och jämt,kanske inte så jäkla smart men kan man regelboken bättre än flera av domarna själva så måste de begripa, dömmer ju bandy som förbundsdomare så har samma utbildning som de som bömmer vår serie, tom bättre än vissa!
Han missade bland annat en straff som Jula skulle haft precis i slutet på först halvlek då en av deras forwards stoppades effektivt men lite svagt regelvidrigt, att dra i brallorna först och sen tryka till med höften leder alltid till ett stiligt svandyk!

Det blev torsk med 3-0 tillslut å så var den dagen körd!

Efter matchen tog tre slagna hjältar, Jag Boije och Simon å for hem till mig och satt på tv soffan och deppade och kikade på Hitman. För att trösta oss så tröst åt vi på chips och sölade i oss lite läsk, samt en liten skvätt starkdryck bryggd i Scotland och lagrad på ekfat, vad drycken var får ni lista ut alldeles själva!

Rasmus kikade även han förbi en sväng, karln skulle på dejt så han var nog lite svagt nervös och inte blev det bättre av att vi kom med en massa bra? tips. Vi andra tre är ju singlar så våra tips inte kaanske är så jäkla heta precis, vad vet jag? Det hela blev inte precis bättre av att karln inte var återhämtad sen gårdagens bravader och hade ångest över hur i hela friden han kunnde bränna 700 spänn på röd torsdag? Det kan man ju undra då det mesta kostar en 20 i baren så...

Vad händer i morgonkväll? Några bra förslag? Öppen för det mesta faktiskt! Hör av er med förslag är ni snälla!

Kommentarer
Postat av: therese

lite sent att komma på det nu kanske?!

2009-05-23 @ 01:03:26
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0