Både helgen och jag är slut!

Eftermiddagens match var mest en dag på jobbet. Vi slog Tidan med 5-3 utan att spela någon större fotboll. Stundtals var det riktigt bra men där emellan var det snudd på bedrövligt. Men riktig fokus så borde siffrorna varit mycket större. Men vi skapade massor av chanser och fick göra lite mål så det är bra. Men detta spel kommer inte att räcka till mot de bättre lagen men bättre lag brukar leda till bättre spel. Jag tror att vi kan ha något riktigt bra på G innom en överkomlig framtid...Hur lång den tiden är kan man ju fundera på?
Spelade ytterback till höger första 55 minuterna och sista 35 blev det till att lira styrande mittback. Det gick väl skapligt för egendel idag men det finns mer att bevisa....Men coach var nöjd!

Efter matchen klev jag och Gutta in på bistro och var onyttiga med en pizza med kebab och pommes samt en smaskig päronsoda. Samtalsämnet var nog ganska typiskt grabbigt, dagens match, serien i allmänhet och damer!

Nu ikväll ska jag följa klart bästa serien på tv. Nip/Tuck som går 21.15 på SVT.
Imorgon hoppas jag att säsong 5 som jag beställt kommer så att jag kan se resterande avsnitt i förhand under veckan!

Veckan är förövrigt ganska fulltecknad

Måndag: Sitta hemma och läsa samt jobba lite hemifrån. Fotbollsträning, iof rehab efter dagens match men ändå, på kvällen

Tisdag:  Jobba på förmiddagen samt skola på eftermiddagen. Löpträning på kvällen

Onsdag:  Skola mellan 8-17. Kvällen skall ägnas åt bolagstämma med jobbet!

Torsdag: Jobba förmiddag, skola eftermiddag och match på kvällen, Hällekis hemma i Guntorp är det som gäller

Fredag: Städa och tvätta på frömiddagen och gå i skolan på eftermiddagen. Kvällen är lite oklar, öppen för förslag!

Lördag: Ta det piano på förmiddagen och spela match mot Lerdala borta på eftermiddagen. På kvällen går det rykten om lagfest men blir det inte det är jag öppen för förslag!

Söndag: Dit är det långt och så långt har jag inte vågat tänka än

Men denna planering kan helt klart ändras om nån har nått bättre förslag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0