Bio eller film?

Är film bäst tillsammans med en massa okända människor i en stor salong, dvs på bio, eller på tv soffan tillsammans med ett par vänner, dvs på film?
Det är en ganska bra fråga, jag gillar båda och svarar att det beror på, omständigheterna avgör.

Just för tillfället är jag lite sugen på att gå på bio, Änglar och Demoner har premiär snart i Sverige och boken är bra så då borde filmen vara bra. Någon som är sugen på att gå med?
 Filmen har premiär 13:e maj i sverige
Sverige tog idag brons i ishockey vm! Någon som bryr sig? Lägg turneringen i februari vart fjärde år och låt alla de bästa vara med så lovar jag att jag ska vara intresserad av utgången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0