Då var sommarn klar då!

Har planerat sommarens arbete planerat. Jag fick precis som jag ville och får bestämma över mitt arbete fritt. Gött mos!
Det blir heltid från midsommar fram till slutet på augusti lite beroende på när skolan kör igång igen. Sen ska jag ha lite semester ett par dagar v 29 men i övrigt blir det jobb för hela slanten. Kommer bli sköna stålar av det! Men det bästa är att jag nästan jämt får göra som jag känner för med jobbet! Frihet under ansvar är bra skit måste jag erkänna. Synd bara att det inte går att jobba från laptopen jämt så man kunde ligga ute i solen hela sommaren och jobba, men man kan ju inte få allt här i världen. Det tänkte jag fixa till med huvudkontoret i Stockholm till nästa sommar, Det är lite licenser och annat som måste till men det ska nog kunna ordnas så sen ska jag kunna jobba från trädgården, eller iaf terassen på jobbet är förhoppningen, kanske är bra att vara på plats ifall nån vill besöka en för lite konsultation!

Vi har planerat på jobbet idag vilket kanske framgår. Har även gjort en hel del statistik göra med. Slutar lunch idag :) och ska luncha med morfar nån stans ute på stan. Sen ska det hem och STEKAS i solen. Jag ska bli brun har jag bestämmt! Ska parkera i en solstol hela eftermiddagen och gud förglömme om det blir mulet, blåsigt eller kallt, då gräver jag en grop och gräver ner mig. Sen måste jag läsa till tentor oxå så jag ska slå två flugor i en och samma feta smäll! Vädret är guld ute, ett par grader varmare å man skulle kunna tro att det är högsommar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Haha, bra kämpat! Du lyckades ganska bra! :)

2009-05-12 @ 15:05:48
URL: http://sandramedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0