det finns mycket tokigt

Många tokiga saker har man hört och gjort. Ikväll blir det fler tokigheter, match ikväll mot Kinne-Vedum. Blir det en situation där jag behöver tackla med vänster del av kroppen blir det krisigt. Axeln är inte helt hundra för att vara snäll mot den men det ska NOG gå att spela med. Det bästämdes igår att det fick lov att gå så då gör det väl det. Efter matchen ska jag hem till mor och far å äta, läs klämma i sig en pizza från Milano lyrestad innan jag och far ska fara till Skövde för att 24.00 hoppa på en buss som skall ta oss ca 60 mil söderut. Vi ska till Puttgarten och handla och vad man köper där får ni gissa er till men det skall nog inte vara så svårt. En ledtråd är att liknande varor införskaffas på systembolaget.

dagen har spenderats med att läsa och vakta sotaren hemma hos mamma och pappa. Samt dagens goda gärning som var att fika hos farmor, hon blir ganska glad när man gör det så det är lika bra.

Imorgon är det Göteborgsvarvet, är inte avis på dem som ska springa det inte. Men nån gång skulle jag kunna tänka mig att springa det bara för sakens skull, men det som tar emot lite är att Göteborgsvarvet inte är med i en svensk klassiker för det tänkte jag genomföra någon gång!
Är tämligen övertygad om att Andreas "Knort" Magnusson kommer att vara snabbast av dem jag känner, utan att tveka dessutom på det.
Men alla som jag känner skall ha ett lycka till med varvet!


Kommentarer
Postat av: therese

haha, man ska inte somna i solen :P

2009-05-16 @ 21:03:09
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0