En dag i kläm...

Fredag mellan Kristi Himmelfärd och Lördag brukar innebära att man är ledig, men icke! Har arbetat, eller nja, varit på jobbet i alla fall. Det var ganska så bra rusch mellan klockan 9 och 12 men sen har det varit stendött. Men det gör inte så mkt precis. Har hunnit att lära mig massor av bra saker inför tentorna framöver. Har man ett jobb som innebär att sitta framför en dator kan man göra en massa andra saker på datorn utan att det märks. Är alla kollegor dessutom lediga så är man rätt så fri att göra det man känner för. Jag har tittat på alla föreläsningar i marknadsföring i pod format idag. Ganska vettigt faktiskt och att dessutom få betalt för att göra det är inte fel alls.

När jag nu slutarom 45 minuter så ska jag hem med lite prylar och hämta Ipoden för att gå på en promedad för att få röra lite på sig och ladda i all min ensamhet. Efter promedaden skall det lagas till falukorv och mos. Det är inte dumt alls det. Efter maten blir det en tupplur på soffan med någon lämplig musik i öronen. Idag lutar det nog åt Pink eller Volbeat.

Ca. 17,30 kommer Herr Andersson och hämtar upp mig för att vi skall infinna oss o tid till samlingen inför dagens match, kanske åretsmatch, förresten. Vi möter Jula på Ullervads IP 19,00. Det kommer nog att bli en riktig kamp med tveksamt om det kommer att bjudas på skönlir. Jag är riktigt taggad, så här taggad har jag aldrig varit för fotboll förut det kan jag lova, det närmar sig den nivån det brukar vara inför bandymatcherna.
Så snälla ni, är jag lite otrevlig under eftermiddagen så låt mig bara vara....Det är lite sådan jag blior när det är något stort på G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0