En halv värdelös en halft kanon!

Första halvan av dagen bestod i att sitta på högskolan och delta i ett seminarie. Sitta och lyssna på 8 grupper spm presenterar om samma sak är precis värdelöst och lika kul som att sitta å kika på målarfärg som torkar. Utöver den stund som vi redovosade bedrev jag tiden med att:

Spela luffarschack
Skriva sms
Ta och titta igenom agendan och planera framtiden
Sova en stund
Läsa lite inför tentan
snacka skit med pontus

Sen åkte vi hem!

Väl hemma så var vädret kanon och jag tog mitt pick å pack och styrde kosan ut mot solstolen och ett par timmars studerande. Ångesten börjar komma krypande över nästa veckas två tentor men det ska nog lösa sig antar jag, det brukar göra det :P

Efter en lång löptur och lite middag blev det en cyckeltur till mormor och morfar för att äta jordgubbar till lite kvällsfika ocg gå en promenad med morfar och deras hund för att rädda stackers morfar från mormors "gnäll" ett tag. Tanten klagar på allt just nu känns det som för att vara lite mild i bedömningen!


Det var nog allt för idag det!

Imorgon blir det jobb, pluggande och fotbollsträning, efter det är jag nog färdig för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0