Helgen närmar sig sitt slut

Gårdagen ägnades åt golfspel med Far, som spelade dåligt, och Robin å Rasmus, de två hcp myglarna:P beriper inte hur svårt golf är utan hade närmare 40 poäng båda två! Jag var nöjd med mina 32 ska gudarna veta. De andra två hade mage att klaga över att de borde spelat bättre. De borde ha stryk för att  de har mage och klaga tycker jag! Hade jag haft deras poäng så hade jag vart som ett barn på julafton!

Kvällen ägnades åt att äta grillat hemma i Lyrestad och se på Barcelona- Real Madrid, det var total utskåpning av Real och frågan är om jag sett någon match nån gång där tempot varit så uppskruvat som i denna. Barca var fruktansvärt bra och vann med 6-2.
Jag har lovat mig själv att jag ska kuta som Dani Alves i dag på matchen mot tidan, kommer antagligen sluta med att jag springer mig trött.....


Dani Alves var grym mot Real!

Efter Fotbollen så såg vi på robinson som spelats in å efter det blev det sängen och sova som en sten! Dety var skönt med sovmorgon i morse faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0