helgens övningar och prövningar

Igår så ägnades förmiddagen åt studier, en inte allt för kul lördags sysselsättning men vad gör man när tentor närmar sig och ångesten gör sig påmind? -efter det var det en löptur och lite lunch innan jag och två polare åkte och kikade på IFK mariestad när de mötte mariedal. Det blev stryk med 3-2 för ifk i en riktig pissmatch!

På kvällen så hade vi grillpartaj hemma hos mig. Mycket trevligt var det och sen var vi ute i vimlet och svängde våra lurviga.

Söndagförmiddag spenderades i horisontal läge hemma på tv soffan i ett extremt trörr tillstånd. Vet inte när jag var så seg sist måste jag erkänna, det kostar att ligga på topp.....Det hela räddades upp av att mamma ringde och frågade om jag skulle åka med mormor och morfar ut till mamma för att äta lunch, ja tack! Det blev både lunch och frukost på en och samma gång!

Efter det så besökte vi kyrkan i lyrestad som de håller på att renovera för att kolla hur det blir. Det blir nog bra när de blir färdiga.

Kvällkvisten bestod av fotbollsträning och nu ska jag små sova på tv-soffan och hoppas att jag håller mig vaken tills nip/tuck börjar så jag får se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0