Ingen risk.....

Att jag sliter ut mig när jag är på jobbet i vart fall.....Idag så avverkades de arbetsuppgifter som var tvugna att göras på sisådär en timme, resterande del av arbetsdagen går åt till att

Följa stockholmsbörsen och göra lite börsanalyser
surfa på internet en sväng
PLUGGA, marknadsföring och mikroekonomi har man användning av i jobbet så enligt chefen är det ok att plugga på arbetstid så tack för det!
Skriva att göra lista på jobbet.....Har några saker som VI måste fixa gemensamt men allt tar lite tid här förstår ni, Byråkratiska sverige är inte så snabbt

Annars har dagen varit rätt så lugn. Var och klippte mig i morse och öppningfrasen från frisör Carina var: -Gud vad snygg du är i håret, här ska vi bara pusta lite, en korklipp sommarfrisyr kan du glömma! Du ska ha en lite längre frisyr!
Jaha och så var det med de...

Sen har jag pluggat en sväng och började jobba på jobbet, eller iaf var på jobbet, efter lunch. Har ganska så fria tyglar i mitt jobb....Väldigt skönt ibland!

Dagens stora i-lands problem är att batteriet i mitt arbandsur är slut! Nu måste jag byta batteri i både vardagsklockan och arvegodsklockan från farfar. Arvegodset ska användas vid fina tillfällen och syrran tar ju studenten så....Vilket i-lands bekymmer jag har, hör ni?

Kommentarer
Postat av: Amanda

aha, du bloggade ändå, precis som jag sa du skulle göra ;)

2009-05-28 @ 19:37:33
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: therese

visst blev det snyggt?



snygga och sköna chinos kan du köpa i shopen, skjorta har jag tyvärr inte och inte en fräsch vanlig t-shirt heller... tyvärr!



ja GBG låter lockande, men först måste skatteåterbäringen komma! :P

2009-05-28 @ 20:17:45
URL: http://theresewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Pontus

Pff, frisörer säger sådär bara för att som har en dålig dag och inte orkar.

Alla vet att smicker alltid går hem ;)



BRUNAST TUNGA VINNER, WÖÖÖÖÖÖÖÖOOOOOOOWÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!1

2009-05-28 @ 22:08:11
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0